Portfolio Experience Design
We bouwden een flink aantal betoverende ervaringen voor een breed scala aan opdrachtgevers. Bekijk hier de voorbeelden.
‘The journey of true connection‘
Client
High end financial services
Assignment
Help our 120 employees to truly connect on a deeper more personal level
Concept
Through four mesmerizing rooms, particpants connect with eachother, with the company and with themselves.
‘Purpose driven Leadership‘
Opdrachtgever
Denk Producties
Vraag
Kunnen jullie een avontuur ontwerpen voor ons event met Simon Sinek?
Een experience waardoor mensen op een dieper niveau gaan nadenken overgaat ze nu echt willen?
Concept
Bezoekers worden middels een avontuur door vier betoverende ervaringen geleid. Elke keer terug geworpen op de vraag wat ze nu echt willen en wat daarvoor nodig is.
‘Jaguar Experience‘
Opdrachtgever
Jaguar Nederland
Vraag
Ontwerp een avontuur waardoor influencers naar het event rondom onze I-Pace komen.
Concept
Vijf brieven, vijf vragen laten spelers stil staan bij wat echt wezenlijk is in hun leven. Het draait om ervaringen. Het eind event; Een exclusief verrassingsconcert van Armin van Buuren.
‘Escape Gelderland‘
Opdrachtgever
Provincie Gelderland
Vraag
Ontwerp een escaperoom waardoor ROC-leerlingen meer leren over de rol van de provincie.
Concept
Door als klas met een mobiele room samen te werken, moet de ondergelopen provincie opnieuw opgebouwd worden.
‘Moonlight agency‘
Opdrachtgever
Travel inventive
Vraag
Met welk avontuur zorgen we ervoor dat leerlingen tijdens hun schoolreis echt ondergedompeld worden in een stad?
Concept
Als een gastvrouw op mysterieuze manier verdwijnt, is het aan de leerlingen haar in London op te sporen. Ze hebben drie dagen.
‘Sustainable Alliance‘
Opdrachtgever
Alliander N.V.
Vraag
Hoe zorgen we ervoor dat onze medewerkers duurzamer gaan reizen?
Concept
Een geheim genootschap infiltreert Alliander. Wie zijn de hefbomen in deze organisatie. Het begint allemaal met de ontvoering van een aantal managers.
‘Universiteit in verzet‘
Opdrachtgever
Radboud Universiteit.
Vraag
Ontwerp een educatieve escaperoom over een wezenlijk deel uit de geschiedenis van de Radboud Universiteit.
Concept
In het valkhof museum kruipen spelers in de huid van studenten ten tijde van WOII. De experience is op waargebeurde feiten en personen gebaseerd.
‘Deelbaar geluk‘
Opdrachtgever
Particulier
Vraag
Mijn dochter wordt zestien, kun jij haar verjaardag tot een onvergetelijk ervaring maken?
Concept
Binnen een week tijd moet de jarige de tien mythische munten van het deelbaar geluk vinden.
‘De profetie van Nijmegen‘
Opdrachtgever
Eigen initiatief in samenwerking met Gemeente Nijmegen en Ondernemersfonds Nijmegen
Vraag
Leer mensen de geschiedenis van de stad kennen door de dynamiek van een escaperoom over een stad uit te smeren.
Concept
Alleen door het vinden van een eeuwenoud document wordt de toekomst van Nijmegen veiliggesteld.
‘De Drukkerij‘
Opdrachtgever
Samenwerking met Michel Groenenstijn en Marc van de Kam
Vraag
Bouw een educatieve escaperoom die operatie Market Garden bekend maakt bij een groot publiek.
Concept
Het lot van Operatie MarketGarden is in jouw handen. Vind het wachtwoord van het verzet en lever het bij de juiste persoon af. De room bestaat uit authentieke materialen en is op feiten gebaseerd.
‘De hertog‘
Opdrachtgever
Eigen initiatief
Vraag
Versterk deze ondernemer in zijn voortrekkersrol het winkelgebied nog mooier te maken.
Concept
Midden in de vergadering met zijn managementteam, wordt een ondernemer gebeld. Een mysterieuze stem beveelt hem nu op pad te gaan om zijn straat te redden.